Sansan schreef: 15 mei 2019 13:17
Bel ze maar helemaal doof!
Schroom niet om nog een andere arts te contacteren. Ze hebben hummeltje goed geholpen en ze hebben je vocht en cerenia meegegeven wat erg meedenkend van ze was, anderzijds zijn ze wel conservatief vind ik. Zolang jullie er nog zin in hebben, wat is er dan überhaupt voor een reden te bedenken dat een dierenarts hier nu niet alles op alles wilt zetten.. ik vind inslapen wel heel erg de makkelijke weg... je hebt geen garanties in het leven..en net als bij onze kat zal het mogelijk wel de reden zijn van een fatale afloop..maar er zijn nog genoeg mogelijkheden om “tijd proberen te kopen” en dat is het laatste wat hummeltje nu nog kan krijgen in het leven he... meer tijd genietend bij jullie.
Ja mijn da heeft me ook zeker goed geholpen alleen heb ik het gevoel er zo om te moeten "zeuren"
Het is een praktijk met een stuk of 6 dierenartsen en die hebben volgens mij allemaal een andere mening
Zo ben ik ook geholpen door een andere da, toen mijn eigen da vrij was, en deze stond er een stuk positiever in
Dus het zal onderling wel verschillen. Ik had al bedacht mocht mijn eigen da zo blijven dat ik doorverwezen wilde worden naar die andere da. Maar goed, ik moet er dus om zeuren en uiteindelijk doet ze het wel, en ondertussen me vertellend wat haar mening er over is.
Tjee Sansan, zo te lezen heb jij ook wat meegemaakt met je dierenboel, het is niet niks he al die zorgen. Vooral niet als je moet strijden.
Bedankt voor je tip, altijd fijn als er mensen met je meedenken!
Wat positief is, Hummeltje lekt niet meer en doet het ook niet meer zo vaak naast de bak als gisteren
wat wel schrikken was dat Hummel heeft overgegeven na haar maaltijd. Ik denk dat ik wel weet waarom ze dat deed,
sinds gisteren geef ik vit b in een plastic spuitje nadat het in warm water heeft geweekt kun je dat zo opzuigen.
Deze keer heb ik het na haar voeding gegeven en ik vermoed dat het vrij bitter smaakt en dat ze daarom het heeft uitgespuugd. Gelijk weer een nieuwe voeding gegeven met deze keer de vit b in een lege capsule, en deze met de pillenschieter ingebracht. Tot nu toe houdt ze het binnen en heeft daarna ook al weer nieuwe voeding gehad,
ik geef op aanraden van de da 20 ml om de 2 uur.
@Dushizen heel in het begin het ik de uitslagen van het bloed opgestuurd naar een nog grotere praktijk en deze da dacht er helaas het zelfde over.
Nu laat ik het maar zo, ik wil Hummel ook niet opnieuw naar een andere da brengen, ik hou het bij de homeopatische arts die gelukkig heel goed meedenkt en een stuk positiever is!
@zotvan poezen bedankt voor het duimen, volgens mij helpt het want Hummel ziet er goed uit! haar vacht word zachter en glanzender en ze spint steeds en wil gekroeld worden
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes