Douraque schreef: 28 mar 2019 11:01
Is het niet een idee om als laatste redmiddel, de prednison te proberen? Of vind je dat je lang genoeg bezig bent, want dat ik mij ook goed voorstellen.
Over euthenasie geen tips, mijn vorige kat had schildklierproblemen en is na complicaties in de kliniek ingeslapen.
Ik zal het nog eens bespreken met de da, heb toch nog een gesprek te gaan, maar eerlijk gezegd voelt het niet goed meer om lang te proberen..heb de halve nacht gehuild..ze heeft me al zoveel gegeven al 15 jaar en nu heeft ze mij echt nodig ipv mijn verdriet om haar los te laten.. Als je enig idee hebt hoeveel ik van haar hou en hoe ik zorg voor haar.. heb nog nooit zo'n sterke verbinding gevoelt.. we zitten nu al bijna een jaar te tobben, met hele mooie periodes die we gelukkig gewonnen hebben voor haar maar deze dip voelt te lang.. heb het idee dat ik haar in leven hou met eetlustopwekkers..
ben zeker in de war, maar mn vriend ziet het ook en de da ook..we zijn 2 opnames verder en ze plast enorme bergen nu dus het vermoeden dat haar nieren erg achteruit gaan is ook aanwezig, nogmaals bloedprikken vind ik geen optie meer, niet meer pesten.. weet het ook niet meer, wil gewoon het beste voor haar en niet eigen verdriet laten overheersen, dat verdient ze niet..
Hoe gaat het bij jou met de prednison?