Ik heb een vraag en volgens mij is dit DE plek om deze te stellen. Wij hebben sinds oktober 2018 een ontzettend ondeugende rode kater in huis en genieten elke dag ontzettend van zijn avonturen (hij is nu ongeveer 5,5 maand). We hebben hem met 7 weken meegenomen (dit wisten wij op dat moment niet, domme fout van ons geweest - daar waar wij te goed van vertrouwen waren toen werd gezegd dat hij 9 weken was) en hoewel hij eigenlijk niet bij ons mag wonen vanwege ons huurcontract, zijn we erg blij met hoe alles verloopt.
Echter, ik merk de laatste tijd dat hij van nature nogal ruw speelt. Hij gebruikt z'n tandjes veel en begint al snel te happen, wat ik zonde vind want ik vind 't heerlijk om met 'm te ravotten, maar dit de plezier soms enigszins bederft. Mijn inziens kan dit te maken hebben met het feit dat hij eigenlijk hierin geen voorbeeld heeft gehad (maar correct me if i'm wrong). Daarnaast hebben wij begin april/mei een koophuis en zijn wij dus af van het verbod op huisdieren, wat ons op mijn volgende vraag brengt;
Is het een goed idee om Pablo te voorzien van een metgezel? En zoja, welke leeftijd moet deze kater of poes dan hebben? Waar moet ik op letten? Wat adviseren jullie?
Ik wil vooral eigenlijk hetgeen wat het beste voor hem is, dus vandaar mijn vraag om advies. Alvast heel erg bedankt!