Allereerst sorry als dit bericht twee keer op het forum is geplaatst. Ik had er al eentje aangemaakt, maar ik kan het nergens meer vinden. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd

Nog niet zo heel lang geleden heb ik mijn liefste poes op 18 jarige leeftijd moeten laten gaan. Ondanks dat ik haar verschrikkelijk mis en mij aan een kant ook schuldig voel, is er een kleintje dat mijn hart gestolen heeft. Sinds gister heeft Novi (11 wkn) een fijn huisje bij mij.
Naast dat ik altijd een kat heb gehad, heb ik nog een hele lieve hond (Engelse Springer, 13 jr.). De hond is dus katten gewend en is ook altijd heel vriendelijk en enthousiast. Nu is het zo dat Novi hier niets van moet hebben. Blazen, grommen, en het liefst vlucht ze weg. De hond doet er weinig mee. Heeft een beetje geblaft omdat ze niets van al dat geblaas snapte, maar zal haar absoluut niets doen.
Nu begrijp ik dat een dag heel kort is voor een kitten dat geen honden gewend is, en het gaat ook al iets beter dan gisteren. Soms liggen ze beide bij mij en gaat het goed... Tot de hond zijn oren beweegt, ogen open doet of iets te hard ademhaalt...

Hoe lang kan/mag dit duren? En is er iets dat ik kan doen?
Bedankt!