Zooplus verkoopt dit voer, alleen vind ik het jammer dat ze niet zoveel smaken/varianten verkopen. Je kan bijvoorbeeld wel een probeerpakket kopen met 6x 2 smaken, maar vaak blijf je dan met smaken zitten die je kat niet lust of niet mag eten.
Ter info: mijn kat Fleurtje heeft beginnend nierfalen en ik meng dieetvoer met premium natvoer (beetje Ipakitine erbij) omdat ze het anders niet lust en via dit forum heb ik geleerd dat met name kip en konijn beter voor de nieren is dan bv vlees van grazers. Dus ik wil eigenlijk alleen die varianten kopen.
Verder moet het ook nog in paté of mousse-vorm zijn omdat Fleurtje geen tanden meer heeft én het moet in kleine verpakkingen (pouches) zitten omdat het anders te snel bederft. Fleurtje is een solo-poes, vandaar.
Ik heb het internet al af zitten struinen naar andere online-shops die pouches van GranataPet en Catz Finefood verkopen en ik heb er maar eentje gevonden, nl. Pet's Expert / Zoobio. Deze twee zijn hetzelfde bedrijf en als je gaat googelen op ervaringen, dan laat je het wel uit je hoofd om daar te bestellen

Weten jullie misschien een betrouwbare webwinkel (behalve Zooplus) die alle varianten van de pouches van GranataPet en Catz Finefood verkoopt?