Nieuwe kittens
Nieuwe kittens
Heel gek zo gekomen.
Ik heb mijn kater Loki verloren. Niet lang geleden.
Een vriend van mij heeft vaak kittens en.. die vond het zo erg voor me dat hij mij kittens aanbood. Ik was op visite en de kittens maakte mij zo blij dat hij dat graag wilde. Anders zouden ze in het asiel eindigen. Een perongeluk nestje.
Ik ben over the moon. En ik heb ze mee genomen. Ze vervangen Loki niet maar zijn hun eigen ikje en ik hou nu al van ze.
Ik wilde dit even melden dat na mijn grote verlies, mijn hart weer heelt door deze schatjes.
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Ik heb mijn kater Loki verloren. Niet lang geleden.
Een vriend van mij heeft vaak kittens en.. die vond het zo erg voor me dat hij mij kittens aanbood. Ik was op visite en de kittens maakte mij zo blij dat hij dat graag wilde. Anders zouden ze in het asiel eindigen. Een perongeluk nestje.
Ik ben over the moon. En ik heb ze mee genomen. Ze vervangen Loki niet maar zijn hun eigen ikje en ik hou nu al van ze.
Ik wilde dit even melden dat na mijn grote verlies, mijn hart weer heelt door deze schatjes.
Re: Nieuwe kittens
O, wat leuk. Weer nieuwe bollekes in huis.
Ik neem aan dat het er twee zijn (of drie, of vier
)
Loki zul je nooit vergeten en pijn zul je nog wel hebben. Maar die kleintje kunnen wel afleiding bieden en dan kun je met fijne gedachten terugdenken aan Loki.
Ik neem aan dat het er twee zijn (of drie, of vier

Loki zul je nooit vergeten en pijn zul je nog wel hebben. Maar die kleintje kunnen wel afleiding bieden en dan kun je met fijne gedachten terugdenken aan Loki.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
gefeliciteerd met je nieuwe kittens.
Geniet elke dag al is het maar een klein beetje
Wat fijn!! De kittens krijgen een mooi huisje en zullen je verdriet hopelijk wat verzachten! Win win voor hen en voor jou, met Loki in je herinnering! 
Spookje & Nina 17-06-2018
Sammy* 2000-2014
Mikky* 2000-2012
Sammy* 2000-2014
Mikky* 2000-2012
Jaa twee meisies. Ze zijn zo lief met zn twee. Als t kon had ik t hele nestje meegenomen maar dat vond de bf niet zo chill haha
Pics

Pics

Wat heerlijk dat het gevoel goed was en deze dametjes nu bij jou mogen wonen
heerlijke fotootjes 

Is dat al een foto bij jullie?
Ze voelen zich dan schijnbaar ook al gelijk thuis.
Helemaal niet eerst een tijdje onder de bank liggen

Grtz, Rik
Ja dat is al bij mij thuis hihi. Nova durfde wat meer (de kleinste is de stoerste) die scharelde gelijk al rond en kwam kijken. Luna was wat verlegen, maar zodra ze haar zusje bij mij zag durfde ze ook.Rik schreef:Is dat al een foto bij jullie?
Die foto van beide is bij mij op schoot! Ik vond het zo knap van ze. Wat een lef hebben ze al.
Nova's hobby is mijn neus likken en dan af en toe proberen de piercing er uit te halen. Super friggin cute.
Luna is de luidste en die mauwt als ze Nova niet kan vinden hihi.
Ik hoop dat ik ze alles kan bieden wat ze maar willen.Mleen schreef:Wat fijn!! De kittens krijgen een mooi huisje en zullen je verdriet hopelijk wat verzachten! Win win voor hen en voor jou, met Loki in je herinnering!

T zijn echt skatties. Mooie zelfverzekerde dametjes. Ook boefjes hahhaDinky schreef:Wat heerlijk dat het gevoel goed was en deze dametjes nu bij jou mogen wonenheerlijke fotootjes

- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Wat leuk - zowel voor jou als voor de katjes! Die komen in een gespreid bedje - veel plezier met ze!
4koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
wat lief, die twee zijn helemaal goed terecht gekomen bij jou.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie