Nieuwe kitten
- Fotokonijn
- Panter
Re: Nieuwe kitten
Ik had vroeger jutebehang..........
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Kattenmelk is binnen en na wat snuffelen lekker opgedronken.castratenkoor schreef: 18 sep 2018 08:15 Laat je haar wel op tijd - voor de eerste krolsheid - castreren?
Koop je lactosevrije melk als je het met haar deelt?
Poekie, mei 2018.
Bestelling in doos wordt al uitgepakt. Mevrouw kan niet wachten. Ze heeft de hengel met veren ook ontdekt. Straks krabpaal monteren.
Poekie, mei 2018.
- Fotokonijn
- Panter
Waar zijn de foto´s? 
Nee, treurwilgen behang.

Nee, treurwilgen behang.
Alleen kattenliefhebbers kennen het genot van muzikale kruiken in bed die nooit afkoelen(Susan Millen)
Ik kom al tot een linkje hier plaatsen via een omweg. Heb ik voor een Nokia 2 een app nodig?
Poekie, mei 2018.
https://photos.app.goo.gl/BgHsapkqBRSKymT1A Is geen kat in de zak ?
Poekie, mei 2018.
- Lieselotje
- Panter
Die is lekker verwend
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalkbmwpiet schreef:https://photos.app.goo.gl/BgHsapkqBRSKymT1A Is geen kat in de zak ?
En iets later zat ze in de doos?
Ja in de doos. Nog een tip voor een kitten. Ruim niet teveel op. Ze willen graag een hinderlaag oefenen. Daarom gaan ze plat tegen de grond ergens half achter liggen. Mijn hoge wandelschoen in de woonkamer gebruiken ze daar bijv. voor. En een cd rek.
Poekie, mei 2018.
- Fotokonijn
- Panter
Kill and attack!
nou, die van ons zijn al 8 en zijn er nog dol op om onze sloffen in te duiken en zo de kamer rond te racen hihihi regelmatig pantoffels kwijt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
bmwpiet schreef: 28 sep 2018 08:40 Kattenmelk is binnen en na wat snuffelen lekker opgedronken.
[/quote
Volgende keer ergens een grotere verpakking kopen.
Poekie, mei 2018.
- Kattenhuis
- Huiskat
Mooi kitten. Het zijn inderdaad (soms) handenbindertjes. Ik heb sinds 2 weken ook een kitten in huis en ik had al 3 katten, dus het was even wat gedoe en een voorzichtige introductie van het kitten bij de andere 3 katten. Veel plezier met het kitten.