Mijn kat, Loki, is op zaterdag nacht naar de DA gegaan. Ik belde op, omdat hij aan het miauwen was na het plassen en hij leek pijn te hebben. Ik wist toen niet wat er was en de DA adviseerde mij toch echt te komen. Dus ik om 00:30 er heen gerached in de auto.
Na een testje bleken er kristallen aanwezig te zijn. Struviet geloof ik. Hij moest blijven

Woensdag mocht de katheter er uit, dus gisteren. Alles ging goed, lekker drinken en kroelen. Eennnn natuurlijk in de woonkamer weer welkom.
Vanochtend leek alles nog goed, hij kwam bij me, helemaal blij. Toen ik net thuis kwam van werk stond Loki niet voor de deur. Normaal altijd wel! Dus toen ik naar hem toe ging en hem optilde was hij zo rond als maar kon. Echt een keiharde buik. Ook niet geplast. Deze keer drukte ik zelf op de blaas en miauwde hij heel hard.
Nu had ik natuurlijk het hele forum over blaasgruis al gelezen dus gelijk de dierenarts gebeld en hij is er dus nu weer!!!! Ze zei dat Loki weer helemaal verstopt zat!!
Ik vind het zo erg. Hoe kan het nou dat hij weer verstopt zit? Of zat het er nog in?
Ik had nu een andere DA die erg kortaf en onvriendelijk was, dus die zei niet zoveel.
Maar ik maak me nu dood zorgen. Ik wil hem echt niet kwijt en ik heb al de hele avond gehuild. Gaat het nu wel weer goedkomen? Hij moet gewoon opnieuw een katheter. Ik hoopte dat het nu in ieder geval een tijd lang wel klaar zou zijn.
Iemand wat geruststelling? Of ervaringen.
Alvast bedankt

Sent from my iPhone using Tapatalk