Ik ga vanavond naar een eventuele nieuwe sphnyx kijken. Dit is een volwassen poes van 2,5 jaar die honden gewend is, ermee speelt en slaapt. Echter kent mijn bange shih tzu geen poezen, ze is er nooit mee in aanraking gekomen en vind ze op straat niet bijzonder interessant. Mijn hond houdt zelf niet zo van vreemde (honden), maar als ze eraan went vind ze eigenlijk alles goed. Zo denk ik dat het dus geen probleem zal worden, maar toch benieuwd wat jullie ervan zeggen;
vanavond de hond meenemen? ze zal dan onzeker zijn vanwege de nieuwe omgeving en moet 1,5 uur mee in de auto heen en 1,5 uur terug ook denk ik dat ze dus door heel de situatie onzeker reageert, waardoor ik niet weet of ik echt iets aan haar reactie zou kunnen zien.
of de hond thuis laten, en dan kijken hoe ze reageren als ik de poes eventueel mee naar huis breng?
Het is wel de bedoeling dat ze goed samen zullen kunnen, dit is natuurlijk nooit te voorspellen maar wel een beetje het idee dat we een maatje voor haar in huis halen

ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, en jullie mij een beetje kunnen helpen.
dit is geen gewone hond poes wen situatie omdat mijn hond eerder de poezen eigenschappen heeft en de poes eerder de honden eigenschappen