Sorry voor de late reactie!
Maar nee, sinds kort eigenlijk.
Sorry voor de late reactie!
Yup allebij geholpen, zijn allebij nog nooit ziek geweest.
Ik heb een grote kattenbak staan.castratenkoor schreef: 06 jul 2018 07:50 Als de katten medisch niks mankeren zou je een hogere bak kunnen aanschaffen b.v. een speciebak. Ik heb hier ook katten die staand achteruit plassen en met deze bakken gaat het er nooit overheen.
Heb je wel genoeg bakken staan?
Helemaal niet eigenlijk, omdat ze nooit wat mankeert.pinguin schreef: 06 jul 2018 06:43 Wanneer heb je voor het laatst urine onderzoek laten doen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ja ik heb er een staan, dat zijn ze gewend, want heb wel eens eerder nog een kattenbak er bij genomen en daar vertikte ze er op te gaan.castratenkoor schreef: 06 jul 2018 10:25 Ik bedoel een veel hogere bak, geen kattenbak. Begrijp ik het goed dat je maar 1 bak hebt staan? Dan zou ik er zeker 2 bij kopen.
Staand achteruit plassen, dan kun je meer kracht zetten. Kan een gewoonte zijn, maar kan ook dat ze blaasgruis oid heeft.
Nou ze heeft wel eerder katten gehad waar mee ze moest delen en dat vond ze ook niet leuk. Ook oudere katten.Siris schreef: 06 jul 2018 12:03 ik heb net een heel verhaal getikt, is alles weg???
Je hebt al een heleboel tips gekregen.
Maar het zou ook heel goed door nieuwe kitten komen. Kat is 11 jaar haar hele leven heeft zij niets hoeven te delen, en nu
moet zij dus ook de kattenbak delen. En ook nog met een kat die zij niet zo heel leuk vindt. Dus een extra bak is geen
overbodige luxe, ik zou dat eens proberen.
Een kat van 11 jaar, ook al zelf heel speels, zit vaak niet op een druk jong kitten te wachten. Voor het kitten is het ook niet
heel erg leuk. Als e.e.a. geprobeerd hebt en uitgezocht hebt, zo ik er toch over nadenken om er een kitten bij te doen.
Liefst zo rond dezelfde leeftijd.