Een leuke tijgerpoes van 2.5 jaar. Kwam in het asiel naar ons toe en liet zich gemakkelijk aaien. In de auto was ze natuurlijk constant aan het miauwen maar thuis wende ze al heel snel. Ze ging gelijk van de 1 naar de andere kamer, wist de krabpaal en dergelijk snel te vinden en is vooral lekker aan het rondlopen. Ze heeft wel de neiging om bij 2 plekjes af en toe naar buiten te kijken, waar ze ook miauwt, maar naar buiten kan ze natuurlijk nog niet + we kunnen haar helaas ook niet naar buiten laten in verband met de zeer drukke buurt en de tuin kunnen we moeilijk afzetten omdat alle muren en heggen best wel onregelnatig tegen overmekaar staan.
Heb nog een kleine paar vraagje betreft het nieuwe aanwinst:
1. Ze is zelf heel veel aan het rondlopen. Ze miauwt niet enorm veel, maar wel frequent. Zoals ik al zei, soms kijkt ze naar buiten en dan miauwt ze ook een paar keer achter elkaar. Ik neem aan dat ze nog goed moet wennen? Ze doet zeker niet stil zitten: hele veel rondlopen en op dingen op en af springen

2. Mijn vriendin heeft verder geen huisdieren anders dan een schildpad (ze mag niet bij een andere kat). Ze vind die natuurlijk zeer fascinerend. Naast dat is ze nog veel op avontuur. Ze blijft in ieder geval niet stilzitten. Raar genkeg gromt ze een paar keer. Ze gromt niet naar ons, de schildpad of naar een andere dier. Ze loopt langs, doet soms een liefelijk miauwtje of zelfs niet en gromt heel kort (geen gehiss). Haar haren staan ook niet rechtop en schrikt niet maar ze heeft het wel al een paar keer gedaan terwijl ze rondliep terwijl wij stilzaten of met iets anders bezig waren. Wij weten natuurlijk niet wat het grommen is. Wat kan dit grommen betekenen?
Bij voorbaad dank