Daar ben ik weer .. Na mijn vraag over de vacht en een brakende poes (wat opgelost lijk te zijn) heb ik een andere vraag. (Je zou niet denken dat ik een redelijk nieuw ben met huisdieren

Afgelopen Donderdag is mijn 1 jarige Britse korthaar gesteriliseerd en het gaat naar omstandigheden goed. Ze is levendig, loopt rond en heeft de neiging om achter vliegen aan te jagen. Ze eet wat ik haar geef (gematigd ivm de ingreep) en ze drinkt prima. Ook plast ze prima in haar kattenbakje.
Het enige wat mij verbaast is dat ze sinds Donderdag (3, bijna 4 dagen geleden) ochtend geen drollen meer heeft gelaten .. Ik lees op verschillende fora en websites dat dit door te heftige narcose zou kunnen zijn waardoor ze duf is en dus minder lui waardoor de stoelgang minder snel op gang komt?
Is dit normaal dat ze na 3 dagen nog geen een keer heeft moeten poepen of begint dit wel erg lang te duren?
Ik neem hier morgen sowieso contact over op met de DA maar ben toch benieuwd over jullie ervaringen met dit soort dingen!