Hoofdingredient is natuurlijk waterFotokonijn schreef:Zit maar liefst 98% kip in.

Maar de rest zullen ze wel lekker vinden ja

Hoofdingredient is natuurlijk waterFotokonijn schreef:Zit maar liefst 98% kip in.
Ja, bij mij ookFotokonijn schreef:... maar van natvoer met maar vier procent vlees of vis en verder dierlijke bijproducten, gaan mijn haren rechtop staan.
Rauw voer weet niet wat jij er bij denktEertje schreef: 08 dec 2017 10:10 Bedankt voor je lijstje rik! Rauw vlees gaat het niet worden brr die gedachte alleenik wil een goede natvoer uit blik maar eens het lijstje erbij pakken en kijken wat er uit komt.
Ik moet zeggen dat ze de blikken bij Cat Lovers Gold goed inpakken met grote bubbel-plastic. Nooit last van gedeukte blikken (op een hele enkele na met een klein deukje). Wordt verzonden via DPD.Fotokonijn schreef:Het probleem is altijd dat veel van de blikken die ik bestel gedeukt aankomen en de een geeft dan de schuld aan de ander.
Ik zit even te kijken op de site, ik weet niet wat je met 'natuurlijke variant' bedoeld? Dat type zie ik er niet terug.
Kon er niet opkomen, bedoel degene zonder jus of gelei.jowi schreef: Ik zit even te kijken op de site, ik weet niet wat je met 'natuurlijke variant' bedoeld? Dat type zie ik er niet terug.
Ik zie wel dat er rijst en kaas (!!!) in het natvoer zit... kaas? huh?