Ik heb al een tijd lopen zoeken op internet, maar ik kan niet de juiste info vinden, dus probeer ik het hier

Het zit zo. Mijn vriend en ik willen al heel lang kittens, vorige zomer twijfelde we al en nu weten we het zeker. We staan op een wachtlijst voor kittens uit een asiel en op een wachtlijst voor kittens van een Zwerfdieren opvang. We gaan voor twee kittens.
Nu is het zo dat vorige week bekend werd dat onze naaste buren gaan verhuizen. Daarna zal het appartement naast ons in de verkoop gaan. Wij hebben zelf ook een koop appartement. Opzich niet erg, maar wat nu als er veel herrie komt door een evt verbouwing. Onder ons was afgelopen jaar verkocht en dat was toch een aantal weken flinke herrie waar je zelf liever niet thuis wilde zijn(lees slopen en drilboren)
Ik weet nu opeens niet zo goed hoe dat nu moet met de kittens? Kunnen ze tegen evt herrie? Of krijg ik er dan katten voor terug die levenslang bang zijn? Beïnvloed het hun ontwikkeling? Ik snap ook wel dat buren miss moeten klussen.. maar ik maak me gewoon zorgen.
Ik wil graag kittens een goed huis bieden.