Ik heb sinds 3 dagen een kitten (poes) van 10 weken en heb een kater van 5 maanden.
De eerste dag leek de kater steeds de kitten aan te vallen. 1e uur hadden ze beide dikke staart maar dit ging vrij snel weg. De kater wist niet wat hij er mee aan moest en heeft een paar x uitgehaald waar de kitten absoluut niet onder de indruk van was en gaf hem ook geen aandacht.
Nu lijkt het alsof de kater steeds wilt spelen maar de kitten wilt niks meer van hem weten.
De kater rent speels achter de kitten aan maar de kitten gromt, blaast en slaat steeds. Sinds vanochtend valt de kitten ook steeds de kater aan; gepaard met veel geblaas en gegrom.
Ik haal ze regelmatig uit elkaar zodat ze beide ook rust krijgen. Maar het lijkt steeds erger te worden als ze weer bij elkaar komen.
Ze doen letterlijk niks anders dan vechten! ( vanuit de kittens kant dan, kater wilt alleen spelen)
De kitten begint ook bang voor mij te worden als de kater in dezelfde ruimte is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!!
Corrigeren, ze uit elkaar halen en negeren helpt niet!
Ik zit echt met m’n handen in het haar en weet niet zo goed wat ik hier nog mee aan moet!
Ik ben bang dat dit niet meer goed komt

Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben want ik weet niet goed wat ik nog moet doen!