Ik weet er zijn al veel berichten die hier over gaan maar ik kom er niet helemaal uit. Ik ben namelijk nog nieuw in de katten wereld. Ik ben me ontzettend aan het verdiepen in de voeding omdat ik dit heel belangrijk vindt. Ik krijg 2 katjes een Ragdoll en een Maine coon. Beide blijven ze altijd binnen.
Het droogvoer ben ik al uit. Na de kittenvoeding die ik hetzelfde ga aanhouden als wat ze kregen van de fokker wil ik overstappen op sanabelle grande. Maar het natvoer kom ik nog niet echt uit. Ik zie heel veel soorten als ik naar onze dierenspeciaal zaak ga hier in Duitsland (ik woon net bij de grens en ga daarom naar das futterhaus). Ook heb ik al eens gekeken bij zooplus. Ik wil het liefste natuurlijk zo goed mogelijk voor mijn Kitties maar ook zo goedkoop mogelijk. 1 euro per pakje/blikje vindt ik erg prijzig met 2 katten dan ben je alleen aan nat voer al 60 euro per maand kwijt.
Welk natvoer gebruiken jullie graag? Waar kopen jullie het? En hoeveel geven jullie per dag, week etc. Alle tips zijn welkom! Ook tips over andere belangrijke zaken wat betreft katjes

Alvast bedankt.
Groetjes Rianne