Ik loop al een tijdje tegen een dingetje aan en heb toch besloten om het hier eens te delen.
Ik heb 2 poezen van 1 jaar en een half jaar. Allebei zijn het schatten van poezen en ze zijn echt alles voor me.
Het gaat alleen om mijn oudste kat Noortje, ze is opzich een kat die graag opzich zelf is, maar wel het liefst in dezelfde ruimte, sinds een tijdje heb ik voor haar een vriendje erbij gehaald en die 2 zijn nu onafscheidelijk. Ze slapen samen, knuffelen, spelen, echt heel erg lief.
Maar Noortje is ontzettend van gedrag veranderd sinds Sammie er is, ze is wat knorriger geworden, wil minder bij ons zijn en is super afstandelijk. En mijn grootste probleem is dat ik het idee heb dat ze zich verveeld. Ze kan niet naar buiten, maar loopt de hele dag echt te ‘krijsen’ voor de deur. Ook trekt ze vaak met haar rug, een soort rilling en zit ze niet helemaal mooi in haar vacht. Aan de andere kant heeft ze altijd de staart recht omhoog, spint ze en speelt ze wel met de andere.
Ze heeft beschikking tot 4 kamers en mag op alle kasten klimmen, zou het toch kunnen dat ze zich verveelt en daarom zo gedraagt? Ze probeert elke keer te ontsnappen naar buiten en hangt zelfs aan de deurklink, ik vind het zielig en weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Ik zou graag jullie meningen horen

Groetjes E