Ik moest weer even zoeken want ik weet zeker dat er een urinekweek is gedaan en ik denk dat ik het heb gevonden. Dit zijn volgens mij de getallen die je zoekt Erik;
Eiwit: 0.3
PH: 6.0
P/C (creatinine/eiwit ratio?): 200
S.G.: 1.012, urine via cystocentese.
Verder wat ver boven gemiddelde zit is:
BUN: 40.2
Glucose: 7.1
Bovenstaande weer letterlijk van papier. Weer iets wijzer?
Ze krijgt wel natvoer maar daar likt ze voornamelijk de saus tussenuit en de rest laat ze meestal staan. Af en toe een paar brokjes tussendoor. Nu ben ik weer twee dagen vrij dus kan ik het overdag ook goed in de gaten houden. Drinken doet ze gemiddeld 1 keer per uur een minuutje uit de kraan als ik thuis ben en anders uit de bak, dus vocht krijgt ze veel binnen. Ze woog zojuist nog 2.6. Het is nu 5 dagen geleden dat ze Mirtazipine heeft gehad. Ik kijken morgen hoeveel ze eet overdag, is het weinig dan overweeg ik nog een keer 1/8 te geven.
Zondag heb ik van 3 kartonnen dozen een katten huis gemaakt met gaten en speelgoed en een krabplankje en ze vindt het fantastisch, heerlijk aan het spelen steeds en Tijger bespringen die nietsvermoedend langsloopt

Ze lijkt dus erg goed in dr vel te zitten, opgewekt en alert, niet braken, geen diarree. Ik heb elke dag een beetje meer hoop !
Allen heel erg bedankt voor het meedenken en lezen, ik heb er (gelukkig) nog nooit eerder mee te maken gehad dus alle tips en adviezen waardeer ik heel erg!
Erik ook bedankt voor het aanbod wat betreft Reactiv Tonicum, ik kijk het morgen en donderdag nog even aan maar ik hou me aanbevolen ☺