Ik ben vrij nieuw hier dus ik hoop dat jullie lief voor me zijn

Ik zit even met een dingetje. Ik heb twee ex-katermannen, eentje van 2,5 -Kip- en eentje van 0,5 -Freek-.
Freek is sinds ongeveer een maandje bij ons, Kip al vanaf dat hij 12 weken was.
Ze kunnen fantastisch met elkaar god bless.
Nu is het zo dat Kip een ruime week elke dag 1 keer moest overgeven, echt zn hele maaginhoud eruit niet enkel een haarbal.
Ik wist al hoe het zat met chronisch en acuut braken, hij is nogal een zorgenkindje zeg maar.
Hij at/eet verder wel goed, drinken net zo. Hij sliep in die periode wel wat meer dan normaal en hij deed geen bellytraps meer (als we aan zn buikje zitten dan gaat hij speelvechten met onze hand dat noemen we bellytraps lmao.
Sinds een paar dagen is het braken helemaal afgelopen, hij is weer bubbly en vrolijk en komt constant weer knuffelen en hij vecht weer met onze hand als we aan z'n bellytrap zaten dus we waren blij want hij lijkt zn oude zelf weer!
Echter kwam ik er gister achter dat hij een kaal plekje aan zijn linker onderkaak heeft, met een hard bultje wat wel iets weg lijkt te hebben van een talgknobbeltje. Ik mag er gewoon aanzitten, het boeit hem niet.
Er lijkt ook iets van een korstje op te zitten.
Ik heb vandaag gebeld met de DA en die geeft aan dat ik het gewoon even af moet wachten, in combinatie met zijn gebarf van afgelopen week en dat hij nu weer beter in zijn velletje lijkt te zitten dacht ze aan iets van een abcesje dat wellicht kapot gegaan was oid. We moesten het even een weekje aankijken en als het er dan nog is of erger geworden is langskomen.
Kijk mijn stress loopt langzaamaan steeds meer op want ik heb dus de fout gemaakt om dit te gaan googlen waardoor hij nu 6 soorten kanker heeft en eergisteren al dood had moeten zijn zeg maar.
Heeft iemand iets dergelijks meegemaakt en hoe is dat afgelopen?
Zijn jullie het eens met het advies van mijn DA? Ik vertrouw haar voor de volle 100% ze heeft Kip echt door een idioot zware tijd gesleept toen hij amper een jaar oud was maar toch is er dat stemmetje...
Thanks!!
Groetjes Deidre, Kip, Freek