Ik moet ze hebben want daar overleven ze het niet. De 2 mannetjes opgehaald. Waren nog erg licht en inderdaad 1tje was kleiner en zwakker maar positief blijven dachter ik . Het komt vast goed. Maar Tony (de kleinste ) bleek wel erg te snotteren. Dus ik had afgesproken dat als het slechter zou gaan. Zij naar haar dierenarts zou gaan want hij wist zogezegd overal vanaf. Ondertussen kruik een andere woning aangeboden en moet dus verhuizen. Ik ze naar de eigenaresse gebracht om na te laten kijken bij haar dierenarts. Ik ondertussen druk met inpakken. Dacht zit wel goed. Kom ze na een dag weer halen waarop ze zegt
De arts zei dat hij verkouden was en het ging vanzelf over. Druppels mee gekregen. Dom ben ik ook!! Maar goed. M'n gevoel vertrouwde het niet maar ik had op dat moment geen geld voor een dierenarts en vertrouwde erop dat zij was gegaan dus kocht zelf maar wormen kuur en vlooienspul. Kwam erachter dat ze onder de vlooien zaten. En later ging het nog steeds niet goed met de kleine. Maar omdat hij nog geen kilo woog durfde ik ook niet naar een dierenarts. Ik dacht ga ff informatie opdoen via internet. Symptomen van een lintworm had de kleine en hoorde al een verhaal dat de rest van het nest dood was of een spuitje had gehad omdat de kitten hartworm had. Woow.
Ik al m'n laatste centen in dure wormenküren uitgegeven en extra kracht voer en wonder boven wonder. De kleine Tony begon langzamerhand beter te worden. Helemaal top. 4 katers. ..Alles kon goed met elkaar. Mooi zo. Ik dacht verhuizen en dan daar naar de dierenarts. Het waren tenslotte toch katers. Zit nu net eindelijk 3 dagen even rustig. En zie Mano (broertje )op Tony kruipen. Dacht hoe kan dat nou. Ondertussen zijn ze een half jaartje. En ik kijk bij Tony met een zaklamp tussen de pootjes. Is het een vrouwtje! !! Hoe kan iemand een ander en die arme kittens dit aandoen. Ben zo druk geweest met verhuizen en de kleine Tony omdat het kantje boord was, dat ik daar niet eens op gelet heb. Ik vind dit vreselijk en huil er gewoon om. Mano broertje is 2x zo groot als de kleine Tony. En de kleine zal altijd last houden van benauwdheid. Door niesziekte enzijn. Was zo blij dat het eindelijk een keertje goed ging. Nieuwe woning andere plaats. M'n 4 mannetjes lekker mee en het klikte ook nog. Gebeurd er dit. .. ik ga maandag naar de dierenarts want financieel loopt alles nog niet dus ga dit allemaal uitleggen maar voel aan de kleine dat het denk ik al te laat ben. Zal ook zeker aangifte gaan doen.
Maar daar hebben de kittens nu niks aan. Heeft iemand hier ervaring mee. Inteelt op zwakker inteelt zusje en gezond broertje. .zover hij lijkt. Want het blijft inteelt. Ik slaap amper omdat ik alles in de gaten moet houden want hij laat haar niet met rust. En ik kan ook niet echt boos worden want hij kan hier ook niks aan doen. Ik ben zo bang voor de gevolgen voor de kleine Tony. Ze is zo klein en kan een bevalling niet aan. Dat zie ik gewoon. Ppf sorry voor m'n verhaal. Maar schaam me kapot en weet het even niet meer. Mvg Nathalie