Je hebt ook kattenluiken die in glas kan installeren, is dat een optie (geen idee hoe de deur er precies uitziet)Pamuk schreef: 29 nov 2017 16:36 We doen ons best om haar fijne omgeving te geven, helaas moet ze tot lente wachten voor haar buiten ren, anders was het helemaal geweldig geweest voor haar denk ik.
Ze is bijna hele nacht niet in de woonkamer geweest, ja een uurtje om te slapen in de krabpaal, handig als je camera's heb in de gangen, dan kan je alles terug kijken. Alleen vanochtend moest ik haar even zoeken, en ze zat relaxed achter de deur die ik gisteren heb gemaakt met een trotse blik "kijk ik ben toch achter de deur". Ik heb haar geroepen en ze wring zichzelf in U form door het trapgat omheining daarna komt ze naar mij toe. Dus ik moest de openingen van de omheining met gaaspanel afschermen. Ze is verdomd lenig!
Maar woonkamerdeur open houden is niet echt handig in wintermaanden. Ik heb al een kattenluik besteld, alleen ik zit met een uitdaging. De deur van de woonkamer is van MDF en met sierglas erin. Eerste beste plek waar een kattenluik ingezet kan worden is bijna 30cm hoog en bovendien word de deur ook niet knapper op. Dus ik moet het via de muur doen, echter daar achter zit gelijk trap naar boven en hierdoor komt het kattenluik op 23cm, nog steeds te hoog. Als het kattenluik komt dan pas kan ik een goede beslissing nemen, maar zoals het nu voorstaat krijg ze een opstapje aan beide kanten denk ik.
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... 9772#19772