Fijn om te horen dat onze verhalen gelezen worden.

Op zich post ik veel op forums, maar ik wou niet opdringerig overkomen
Eten gaat prima, drinken ook gelukkig. Ze zoek zelf haar water op. Echter laatste week eet ze meer droog dan nat, wij gebruiken Royal Canin nat en droog. Ze eet ongeveer 60gr droog en half pakje nat per dag, echter nat raakt niet altijd op.
Terwijl we 4 weken geleden met hele pak nat voer en 45gr droog voer begonnen, maar nu drink ze meer water sinds ze meer droog eet.
Ze werd vandaag 17 weken en weegt 2,1kg.
Omdat ze genoeg drinkt, heeft ze een waterbak, maar nu is ze alleen in de woonkamer met open keuken (55m2 oppervlakte). Wanneer ze naar boven mag krijgt ze elke verdieping een kattenbak en waterbakje.
Wij willen later ook een drinkfonteintje van RVS.
Nog zoekende voor een goede kattenbakvulling, vorige oppas had Deka vulling (van die cilindertjes), we waren overgestapt naar Cat’s Best Öko Plus maar we zijn niet erg tevreden over, uitloop is best veel maar er blijft ook stukjes hangen aan haar vacht, dus we gaan binnenkort over naar Tigerino Canada grit. Ik denk dat iedereen zijn voorkeur heeft aan kattenbakvulling.
Over halsbandje, aan een kant willen we geen een, en andere kant doe ik veel risico analyses op mijn werk en ik wil alles zo goed mogelijk afdichten. Ik kan er niets aan doen, ik denk altijd in “worse case scenario”… met alles…
Even kort over mijzelf. Ik sleutel graag aan alles, zelf ben ik elektricien maar doe weinig in elektrotechniek. Ik doe veel in elektronica, zo heb ik onze gehele huis geautomatiseerd en er hangen 8 camera's in en rondom huis met een CCV opname apparatuur (om maar een voorbeeld te geven) Ik fabriceer ook dingen, als ik iets wil hebben en het is niet te koop dan maak ik het zelf.
Dit is mijn hobby kamer: