Ik heb een schutting rond ons dakterras en dat is afdoende, maar een HTK-kat of Oosters ras gaat hier lachend overheen.

http://catproofgardens.eu/nl/
Achter het punt waar de foto vandaan is genomen hebben we een schutting en afdak. Echter naast de deur voor achterom heb ik geen schutting maar een plant die als schutting dient, plant is wel te vervangen door een schutting natuurlijk.Rik schreef: Ik heb natuurlijk geen idee wat er hier vooraan de foto zit.
Ik heb hier ook nog geen kippengaas op de schutting maar tot nu toe proberen ze er ook nog niet uit te komen (ze komen alleen onder begeleiding buiten).
Probleem is dat ik kruisroeden tussen twee glaspanelen heb, ik moet een nieuwe paneel hebben die korter is of met een gat erin voor een luik.castratenkoor schreef:Ik heb voor het luik ook nieuwe ramen moeten laten maken. Kortere ruit en kunststof paneel eronder. daar zit het luik in. Met een mogelijkheid via een schuifplaat het hele paneel af te sluiten. Een luikje met een slotje werkt niet, dat rammen ze aan gort.
Dat is een mooie systeemCerna schreef:Wanneer je tuin zo helemaal afgeschermd is door een schutting is het Oscillotsysteem misschien een optie.