@nellebel:
Stoffel is omgedoopt tot Olly
Het gastgezin vond deze naam ook perfect bij hem passen en noemen hem nu ook al Olly
@castratenkoor:
Jazeker is dat een risico, maar nog altijd beter dan dat zowel honden als kittens moeten wennen.
De begeleiding die ik nu in gedachten heb:
1. Kittens wennen aan het huis (boven zonder honden)
2. Geuroverdracht dmv dekens
3. Kittens door mij vastgehouden, honden mogen snuffelen.
4. Kittens wennen aan woonkamer zonder honden (honden even buiten)
5. kittens achter hek in woonkamer
6. Kittens en honden bij elkaar onder toezicht.
Het stappenplan duurt zolang het duurt en pas als één punt goed gaat zal ik het volgende punt gaan bekijken.
Ik heb mijn werk zoveel mogelijk nu gepland zodat ik veel tijd voor het kittens heb als ze er zijn.
Mijn honden hebben zelf pups gehad, dus weten hoe ze heel voorzichtig met kleintjes om moeten gaan.
Ik zal snel genoeg zien of de er verzorgend over zijn en dus een stap verder kunnen.
Verder heb ik het weer even helemaal gehad
Vandaag WEER aankopen moeten doen en dat vind ik verschrikkelijk!
Mijn huis is een grote bouwplaats en een grote puinhoop.
Mijn to-do lijstje wordt enkel langer ipv korter.
Mijn poets zit met haar gedachten bij haar eigen huis waardoor ze het bij mij afraggeld.
Zit op Facebook in een kattengroep en het gaat mij de pet te boven hoe mensen over hun dier denken en ermee om gaan (niet naar dierenarts gaan, want ze hebben geen geld en vragen doodleuk of ik het wil betalen, kat is 1 jaar, wie het wil ruilen tegen een kitten, kat is weggelopen en zit een paar deuren verder, nou ja dan zal hij het daar wel naar zijn zin hebben

).
Door alle teleurstellingen die ik tot nu toe meegemaakt heb met "fokkers" en dan die berichten op Facebook te lezen bekroop mij vannacht de angst dat ik de kittens niet ga krijgen.
Ik heb wel contact met het gastgezin, maar verder, nadat ik gemeld had dat ik gemeld had dat ik ze wilde, niet met het asiel.
Straks gaan ze ineens naar iemand anders! Ik weet wel dat dit onzin is en het gastgezin ze echt niet zomaar aan een ander meegeeft, maar met de rare dingen die ik tot nu toe meegemaakt heb... Ik zal er niet meer raar van staan te kijken!
Ook dat ik nog steeds geen idee heb wanneer ze komen breekt mij op!
Ik durf ook niet te vragen hoeveel ze wegen, straks gaat ze ze wegen omdat ik het vraag en blijken ze al op gewicht te zijn (bij 800 gram worden ze geïnd en moeten ze binnen 3 dagen opgehaald worden) en moeten ze nu al weg en dat vind ik veel te vroeg, maar het kan wel want als ze 100 gram per week aankomen kunnen ze dus al met 8 weken 800 gram zijn.

Het is ff allemaal niet leuk meer
Ik zou willen dat alles achter de rug is