Je hebt gelijk! voor 3 ramen 6 zijpanelen.

Het gaat om het raam voor (als ik kook zet ik die vaak op kiepstand) en 2 ramen boven (1 op slaapkamer 1 op kledingkamer) die ik veelal op kiepstand heb staan.
Die link naar Bibita wil ik die van de onderste foto (met het bruine raam), daar staat een vrachtwagentje achter wat betekend dat ze die nu niet op voorraad hebben.
Ook al kunnen ze er via de zijkant niet klimmen aan die hekken, ze zouden via de gordijnen wel bovenin kunnen komen, dus uit voorzorg wil ik dan ook het bovenpaneel erbij.
Die Drinkwell van 5 liter heeft meer overhanging dan zijn voorganger, waardoor mij de voorganger prettiger lijkt.
Het fonteintje wil ik op de bar neerzetten, zodat de honden er niet bij kunnen (die kwijlen erg veel).
Ja schattig hè. ook hun coördinatie vermogen moeten ze nog ingroeien

@castratenkoor: daar zat ik ook naar te kijken, maar heb liever meer luchtruimte als ik ze open zet.
Horren lijkt me ook een super oplossing!
Alleen durf ik me aan die klus niet te wagen

Ben ooit zo ver gekomen dat ik een hordeur uitgepakt heb, schrok van de hoeveelheid ditjes en datjes dat ik er voordat ik begon, al weer mee gestopt ben

@kittentjes: Ooo dus door JOU kan ik ze niet meer bestellen

@Cerna:
Bij mij zit de open kant dus ook boven als een V, maar ik ben bang dat ze via de gordijnen erbij kunnen en dan vast komen te zitten met alle vreselijke gevolgen

Ik wil 1 kattenbak boven, 1 beneden in de gang en 1 buiten in de achtertuin als extra.
Helaas heb ik geen aparte kasten groot genoeg waar ik een ruimte van kan maken en de bakken achter kan zetten.
Het kattenluik is voor de tussendeur van de woonkamer naar de gang zodat ze vrij naar boven kunnen.
De tuin moet ik direct omheinen omdat mijn honden altijd vrij naar buiten kunnen.
Het is dan dus niet mogelijk het kittens binnen te houden.
Het lijstje is inderdaad behoorlijk, maar ik heb dan ook nog een paar weken.
Ik wil daarin een schema maken om zo alles af te hebben en goed voorbereid te zijn als het kittens komen.
Ik heb liever nu wat stress (valt nog mee hoor) en straks als het kittens er zijn voor hun de tijd en rust, dan dat ik telkens nog dingen zie die nog moeten gebeuren.
Hoezo een perfectionist

Voor kattenbak grit heb ik voor de bedrijfskat Sanicat ultra, wat mij heel goed bevalt, wel heb ik gezien dat ze nu bij het gastgezin houtkorrels gebruiken, dus zal als ze dat gewend zijn in het begin nog hebben en dan overschakelen.
Voer zal ik geven wat ze krijgen, wisselen kan een grote invloed hebben op het darmsysteem en mijn motto: 'goed voer is waar ze het goed op doen.'
Volgens mij krijgen ze nu Royal Canine (zag ik staan, maar dat vraag ik nog na voor het ophalen en dan haal ik dat voer in huis.