Dan ga je weg om een beschermdoos voor de stekker dozen te halen en kom je thuis met dit:
Keuze gemaakt dus
Stekkerdozen hopelijk zo veilig genoeg gemaakt?!
Ben ik de chaos van alle kabels bij de tv in orde aan het maken, blijken er 7 doelloos te zijn en houdt ik er uiteindelijk maar 3 over
Maar de tv doet het nog, dus zal wel goed zijn
@castratenkoor:
Bedankt voor de tips!
Krabtonnen heb ik naar gekeken, maar vind ik ontzettend duur en die ik gezien heb geen lekkere zachte lig plekken.
@Rik:
Moet het een krabpaal zijn?
Ik wilde diverse krabplanken ophangen en daarbij een kartonnen krabmand en een kartonnen krabgolf neerzetten.
Moet het een krabpaal (zo'n ronde) zijn schaf ik die ook aan.
Voor iedere ruimte heb ik/wil ik plekken maken (behalve de gang, die is erg klein).
In de serre heb ik een kast met open kratten staan waar fleece in zit, hier kunnen ze in/op liggen.
In de tuin ga ik (ik denk ook met fruitkisten) verhogingen maken waar ze kunnen liggen.
In mijn slaapkamer wil ik aan de radiator hangmatten hangen en mandjes neerzetten.
Op de overloop is onder de trap diverse planken waar ik fleece dekens heb liggen (waar ik denk dat ze graag gebruik van gaan maken).
In mijn kledingkamer zijn enkel planken zonder deuren, tussen de kleding leg ik ook fleece dekens waar ze op kunnen liggen.
In de badkamer ligt al standaard op de wasmachine een handdoek, en uiteraard staat daar de wasmand met geregeld wasgoed.
@cerna:
Super bedankt voor de tip!
Zoiets zocht ik maar kon ik niet vinden.
Ik zal me er eens in gaan verdiepen (ook qua prijs).
EDIT:

Mijn portomonee zegt nee