Na een stressvolle zwangerschap lijkt ze stik jaloers dat zij niet meer alle aandacht krijgt. Ze plast in huis, en het liefst op plekken waar onze dochter speelt of zelfs over haar speelgoed heen.
Onze dochter is nu 20 mnd en helaas is het probleem van de kat nog steeds niet over.
Alle lichamelijke oorzaken zijn uitgesloten.
Feliway geprobeerd, geen effect. Stress druppels van holistisch dierenarts, niks. Uiteindelijk kwamen we tot 1 oplossing, een nieuw huis zoeken, waar ze weer alle aandacht krijgt.
Ze is afgelopen weekend naar een ander huisje gegaan, maar krijg net een mailtje dat het daar niet gaat. Ze is erg angstig en haalt uit naar die mensen. We gaan haar dus weer ophalen vanavond, en zitten vast aan een kat die ons huis onderpist ( ze doet het niet bij anderen trouwens). Ik was hier al bang voor want het is een onzeker katje. Dus had wel gedacht dat het een poosje zou duren voor ze gewend zou zijn. Helaas hebben deze mensen geen geduld meer

We zijn redelijk wanhopig.
Ik ben inmiddels zo ver dat ik denk dat we haar s nachts in een bench doen. Ik ben nu 30 wk zwanger van de tweede, en zit niet te wachten op dit gezeik ( letterlijk...). S nachts hebben we steeds het speelhoekje van onze dochter afgezet zodat ze daar niet kon plassen.
Wie heeft de gouden tip?!?!