Mijn kat Kitty kreeg ik toen ik 11 was. Mijn beste vriendinnetje. Toen ik ging studeren liet ik haar bij m'n moeder (en de 4 andere katten) achter. Ze was de eerste en de oudste, altijd gepest door de jongere katten en werd altijd uit huis gejaagd. Inmiddels is ze 15 jaar en leeft volgens mij moeder nog altijd in de heg van de buurman. Komt 's ochtends wat eten maar gaat er direct weer vandoor. Ze loopt binnen niet op de grond, dat durft ze niet etc. Alleen als ik weer eens thuis ben komt ze op me afrennen en wil ze dat ik haar optil en verliesd me niet uit het oog.
Nu ben ik klaar met studeren, woon in een klein appartement (1 hoog) en denk eraan haar in huis te nemen. Maar wil het allerbeste voor haar. Ze is dus gewend om altijd buiten te zijn... En bij mij kan ze niet naar buiten. Volgens mijn moeder leeft ze thuis in de stress. En mijn moeder is ervan overtuigt dat ze bij mij -ook al moet ze binnen zijn- gelukkig wordt. Ze is oud. En ik wil graag met haar in een tuigje bijv. naar de binnentuin/buiten.
Mijn appartement: Ene kamer is 28m2 de andere is 20. Daarnaast hebben we een kleine keuken, gang en badkamer waar ze in mag. (in totaal ruim 61m2)
Mijn vraag aan jullie: Denken jullie dat het een slimme zet is? Of juist helemaal niks? Tips? Ervaringen? Ik hoor het heeeel graag! Wil het allerbeste voor mijn kat