Verschil kattenbak met filter
Verschil kattenbak met filter
Hallo allemaal
Ik had een vraagje ik heb vandaag een kattenbak met filter gekocht , en die makkelijker te verschonen is
Nu is mijn vraag werkt zo een filter nou echt?
Of is het gewoon een verkoop truc , de bakken met filter zijn wel duurder dan een bak zonder filter
Ik had een vraagje ik heb vandaag een kattenbak met filter gekocht , en die makkelijker te verschonen is
Nu is mijn vraag werkt zo een filter nou echt?
Of is het gewoon een verkoop truc , de bakken met filter zijn wel duurder dan een bak zonder filter
Re: Verschil kattenbak met filter
Hier ook een bak met koolstoffilter dat ik in 5 jaar niet heb vervangen. Tevens staat de kattenbak hier open. Ik ruik de kattenbak niet ondanks dat hij in woonkamer staat maar heb dus niet het idee dat dat door het filter komt 

Wij hebben er ook een filter bij gekregen. Ze krijgen houtkorrels als vulling, ben benieuwd of het filter echt iets gaat doen.
Chloë en Chelsea
21-11-2010/12-7-2010
21-11-2010/12-7-2010
Het filter was één van de eerste dingen die hier uit de kattenbak gesloopt werd door de kittens. Leuk speelgoed dachten ze. Ook de klep wordt er hier als eerste afgehaald door mij. Ik dacht dat de meeste kattenbakken wel met zo'n filter geleverd werden tegenwoordig. Maar aangezien die klep er bij mij toch af gaat heeft de filter ook niet zoveel zin meer.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Oke we zullen het zien
Euh....ruiken
Mocht je de kattenbak wel heel erg ruiken dan zou ik gaan kijken naar het voer en ander voer proberen. Meestal wordt het voer dan namelijk niet goed verteerd 

Het duurde even mila moest even wennen aan de nieuwe bak hij was iets kleiner
De filter doet goed zijn werk , ik rook na een uurtje nadat ze geweest was een luvhtje zo van hmm ik miet even de bak denk ik doen , toen ging ik kijken en zag ik 2 drolletjes liggen die nie begraven waren , terwijl met de oude bak rook ik al na 2 minuten een lucht due vrij kwam echt een klap in je gezicht haha
Het probleem met mila is dat ze haar drollen niet goed begraaft, valt me op dat dit vaak beneden gebeurt , boven valt het mee , ik denk dat het toch onzekerheid is , de buurtkatten lopen vaak voor het raam
Maar binnekort hebben we hier geen last meer van , kan ze ook lekker in de tuin
De filter doet goed zijn werk , ik rook na een uurtje nadat ze geweest was een luvhtje zo van hmm ik miet even de bak denk ik doen , toen ging ik kijken en zag ik 2 drolletjes liggen die nie begraven waren , terwijl met de oude bak rook ik al na 2 minuten een lucht due vrij kwam echt een klap in je gezicht haha
Het probleem met mila is dat ze haar drollen niet goed begraaft, valt me op dat dit vaak beneden gebeurt , boven valt het mee , ik denk dat het toch onzekerheid is , de buurtkatten lopen vaak voor het raam
Maar binnekort hebben we hier geen last meer van , kan ze ook lekker in de tuin
Ik zou niet teveel wonderen van een filter op een kattenbak verwachten. Goed kattengrit, en regelmatig de bak leegscheppen hebben een veel beter effect dan een filter.