Je kunt inderdaad na deze zak gewoon naar volwassen voer. Hoe oud denk je dat ze dan zijn? En met 6 kilo doe je toch nog wel even? (Edit: o, ik zie het al 5/6 maanden. Dat is prima) Ik ben met Bono en Yuna ook bij 5 maanden overgeschakeld naar Applaws. Ik moest overigens ook al voor de castratie stoppen met onbeperkt aanbieden want Bono kon geen maat houden. En hier zijn ze ook redelijk voer-georiënteerd.
Snoepjes zijn hier eigenlijk ook niet nodig. Ze hollen nét zo hard achter de normale brokjes aan

Maar ik heb ze wel voor af en toe variatie. Ook bijvoorbeeld de gedroogde vlees-snacks. En ze zijn natuurlijk helemaal dol op hun wekelijkse eendagskuiken
Ik ben overigens gelijk overgestapt op Applaws. Helemaal niets wennen. Maar afhankelijk van de kat kunnen ze dan wel zachte ontlasting (of zelfs diarree) krijgen. En dat heb je nu nét een beetje onder controle. Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat ze het op ander voer juist heel goed doen.
Wil je het toch geleidelijk aan doen dacht ik dat dat veel sneller kon dan elke keer een week. Ik dacht dat voor elke stap ongeveer 2-3 dagen stond. Dus eerste 2-3 dagen ¼ nieuw voer en ¾ oud voer, daarna 2-3 dagen ½ nieuw voer en ½ oud voer, vervolgens 2-3 dagen ¾ nieuw voer en ¼ oud voer en uiteindelijk kan er volledig overgeschakeld worden. Dan zou je dus met 1-1½ week over moeten kunnen zijn. Maar goed... dat kan per kat ook verschillen.