ik hoop t ook voor je.
maar ze is al wat ouder en dat zou er best mee te maken kunnen hebben.
een kennis van me heeft een birmaan gehad van 18 en die begon eerst ook met een plasje, maar t werd steeds erger..
die was dus gewoon incontinent,.. en pieste dus ook waar ze liep...
ik zou zoiezo even heengaan, een advies van een andere dierenarts is niet verkeerd hoor, misschien ziet hij iets wat de ander niet ziet.
en daarbij is t wel van belang dat als er bv een blaasontsteking speelt of ze inderdaad incontinent is, er wel een diagnose gesteld word.
bij blaasontsteking moet je er wel snel bij zijn.. ik loop ook niet graag een week of 2 met blaasontsteking

ik zou gewoon ff naar die ander gaan..
mijn Gizmo heeft een ribbenkast die anders is dan van andere katten, en de eerste dierenarts zei dat ie hooguit zn 3e of 5e maand zou halen, dus ik van slag, en toevallig trof ik zijn collega op t spreekuur de week erop, en die zei dat als ie nu gezond speelde en at en gewoon rende en racede hij er overheen zou groeien, en mn mooie manneke is nu alweer anderhalf jaar oud, dus een 2de mening van een andere dierenarts is zo verkeerd niet, en ik zou met plezier t hele verhaal vertellen, tis in t belang van je kat.
k ben benieuwd wat t is, maar zoals je schrijft denk ik aan blaasontsteking of gewoon incontinentie, en of dat laatste overgaat durf ik niet te zeggen, maar denk t niet...
succes en houdt ons op de hoogte!