DA raadplegen is natuurlijk altijd wel het beste. Dat heb ik toen ook gedaan (telefonisch) maar ze zeiden het even aan te zien en te ontwormen. Diarree (zonder andere verschijnselen), zeker een lichte variant, is absoluut geen ernstig probleem (zolang ze goed drinken). Het is alleen een vreselijk ongemak. Meestal is het na één of twee weken over.
Bij mij was het dus na iets meer dan een week over. Of dat ook echt komt door het geven van de ontworming weet je nooit.
Medpets heeft naast de panacur tabletjes ook een injector. Daarmee valt voor de kleintjes goed te doseren.
http://www.medpets.nl/panacur+hond+en+kat/
Mocht het met 1 kuur van 3 dagen niet weg zijn of de diarree komt snel weer terug kun je natuurlijk altijd nog een snaptest laten doen.
Zeker met de cyclus van wormen en als ze 4,5 week geleden voor het laatst ontwormt zijn, zit je nu volgens mij niet meer op schema. Ze hadden na 8 weken per maand ontwormt moeten worden. Dus ik zou gewoon ontwormen.
Of het moet zijn dat je gelijk zekerheid wilt hebben en direct een snaptest willen doen. Maar ik denk dat het daar nog nét een tandje te vroeg voor is.