Ineens blaast ze naar haar zus

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Anja55
Kitten

Ineens blaast ze naar haar zus

Bericht door Anja55 »

Hallo
Ik heb 2 poezen zusjes van bijna 5 jr. Komen zelden buiten, maar zomers aan lijntje wat nooit een probleem is geweest.
Sinds korte tijd lopen ze wel los buiten en gaan dan naar de buren en na tijdje komen ze weer terug dan.
Gisteren kwam de ene, tijgertje, die wat brutaler is terug. Zijn zusje, Lucky, die wat schuwer is kwam pas na paar uur terug. En toen is de ellende begonnen. Tijgertje begon te blazen na haar en vechten. Heb ze uit elkaar gehaald en Lucky is nu heel bang en zit bovenaan de trap. Zodra ze naar beneden wil komen begint tijgertje te blazen naar haar.
Nog nooit zijn ze zo geweest. Heb tijgertje tijdje in de gang gezet maar haar weer binnen gelaten en nu is er een gespannen sfeer in huis.
Tijgertje houd haar heel erg in de gaten en als Lucky maar poging doet om naar beneden te komen gaat tijgertje al blazen.
Wat moet ik hiermee? Morgen ben ik werken kan toch niet 1 in de gang plaatsen heel de dag, omdat ze nu zo vijandig zijn geworden. Nou tijgertje dan, de andere is heel bang nu.
Hopeloos ben ik.
Lopke

Re: Ineens blaast ze naar haar zus

Bericht door Lopke »

Wacht ff, heb je nou 2 zussen, zoals uit de titel blijkt?
Of is het een broer en zus? Zoals in je post staat....

Maar als Lucky pas na een paar uur terug kwam, vermoed ik dat ze ergens gevangen heeft gezeten of gevangen is gezet.
Dus ws heeft ze of een vreemde geur, door waar ze is geweest, of ze is heel bang geweest en ruikt hij haar angst.....

Ik zou ze allebei aaien en kroelen, vlak na elkaar, zodat de geuren zich vermengen.
Of een beetje aftershave op je handen en ze daar allebei mee insmeren, dan ruiken ze naar jou en het overheerst de andere lucht.

En ik zou voorzichtig zijn met buiten laten lopen, mensen kunnen gekke dingen met katten uithalen.
Plaats reactie