Kruisband kat
Re: Kruisband kat
Nou dat is interressant. Zou je kunnen zeggen straks wat jouw ervaringen daarmee zijn?
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Als je analgos invoert bij de zoekfunctie op het forum zal je positieve reacties lezen van Annet (Cerna) die het een tijd gegeven heeft. Het is een van de producten van huisdierendokter: https://www.huisdierendokter.nl/pijn-bestrijding.htmlAnne schreef:Nou dat is interressant. Zou je kunnen zeggen straks wat jouw ervaringen daarmee zijn?
Ik heb het Jamie gegeven bij de eerste operatie 4 jaar geleden om Metacam te vervangen, toen 3 maanden lang en ik ben er tevreden over. Hij had toen meer pijn, nu leek hij veel minder te hebben. Hij kan bijna alles weer met zijn pootje, Analgos heeft wel een dag of 10 nodig om aan te slaan maar je kunt het lang gebruiken zonder gevaar voor nierschade.
Dat lijkt mij dan een goed alternatief voor als je langdurige pijnstilling nodig bent
Wel jammer dat het zolang duurt eer het aanslaat
Wel jammer dat het zolang duurt eer het aanslaat
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Ik gebruik vooral deze middel voor chronisch pijn, Het is op kryidenbasis maar misschien hebben ze ook een middek dat snelker werkt voor acute pijn. Jamie hebben we beetje voor beetje weer zijn vrijheid laten proeven. Overdag mag hij naar buiten en houden we wat toezicht maar het tuigje is eraf. Tot nu toe maakt hij er geen misbruik van, maar hij houdt absoluut niet van regen. En hij is nu happier