InZiYo schreef:Jammer dat je hier geen eigen mening mag hebben. Ik heb meerdere katten, dus het is niet zo dat ik helemaal niks weet. Mensen met de grootste lijst aan katten namen in hun profiel gaan nu tegen mij zeuren ivm katten overschot???????? Sorry hoor, maar waarom heb jij er dan zoveel??????? Die zijn uit de lucht komen vallen dus?
Hypocriet gedoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kunt hier prima een eigen mening hebben en om dat te bewijzen krijg je nu mijn mening:
wat ben jij egoïstisch bezig zeg. De asiels en opvangs puilen uit vanwege mensen als jij
het is zo leuk en schattig allemaal, die kittens. Maar die kittens worden groter en ongeholpen zorgen ze voor nog meer kittens.
Als jij persee een nestje wilt hebben of grootbrengen, meld je dan aan als gastgezin bij een asiel
Die zitten daar om te springen
Het is niet alleen dat jij nu helpt met het katten vermeerderen. Al die mensen die straks een kitten van jou afnemen, zouden ook naar het asiel kunnen gaan.
En denk je nu echt dat ik zelf nestjes tolereer? De katten die hier wonen , die ik elke dag gratis mag verzorgen, liefhebben en van mag genieten, komen uit het asiel. Pracht katten zijn het en allemaal geholpen op kosten van het asiel
Wat is hier zo hypocriet aan?

Denk je dat het leuk is voor een kat om in het asiel te zitten? Weet je wel hoeveel katten er per jaar een spuitje krijgen?
Ik hoop echt dat jij je verstand terug vindt en doet wat een ieder zou doen die zich zelf kattenliefhebber noemt, je verantwoordelijkheid nemen
Of bedoel je met hypocriet het feit dat kittens uit catterys wel getolereerd worden?
Op dat punt heb je dan helaas gelijk
Er zijn helaas ook mensen die dubbele maten hanteren als het om fokkers gaat
Terwijl de fokkers net zo hard meedoen met het vermeerderen van katten, dit gaat helaas ook
ten koste van katten uit het asiel