Goeie morgen allemaal
Ik heb even een vraagje en hoop dat jullie dit weten. Sproet is vrij ziek geweest en nog steeds aan het opknappen maar door zijn angsten is bloedprikken bij de dierenarts nooit meer gelukt. Veel overleg gehad en zelfs iemand aan huis gehad om te helpen met vangen maar dat mislukte dus dat heb ik voor nu even opgeven. Verdenking is nieren maar zonder bloedonderzoek is dat niet te achterhalen. Op advies van de dierenarts besloten sproet over te zetten van RC sensible naar een senior brok. Ik heb inmiddels vele brokken getest

Want het meeste bliefte sproet niet. Tot ik hem Hills 11+ voer ging geven
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ior/405114 Dat viel eindelijk in de smaak en sproet is weer gaan eten zowel het natvoer als de brokken. Alleen snabbel vind ze ook lekker

maar die is pas 6 jaar en heeft ook nog RC sensible hij eet die 2 dus door elkaar op dit moment. Nu vroeg ik mij af als snabbel door zijn voorraad sensible voer heen is. Zou het dan kwaad kunnen om hem dan ook over te zetten op 11+ voer die sproet nu eet? Want ik ben inmiddels over gegaan op onbeperkt voeren omdat sproet liever 10 keer per dag een paar brokjes pakt.
Zou snabbel (6 jaar) iets te kort komen als die ook 11+ voer gaat eten?