Eurologist
Eurologist
Ik vraag me af wat handig is als je een kat hebt met blaasontsteking. Moet je alleen eurologist gaan geven of moet er ook een ab van de da bij gegeven worden?
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Re: Eurologist
AB heeft alleen nut wanneer het gaat om een bacteriële blaasontsteking.
Het gaat toevallig wel om een bacteriele blaas ontsteking
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Eurologist is ter voorkoming van blaasgruis en blaasontsteking is volgens mijn beperkte kennis, toch echt wat anders.
Je hebt dus al urine ingeleverd want anders kon er niet vastgesteld worden dat het een bacteriële oorzaak heeft, maar geen antibiotica meegekregen? Vreemd.
Je hebt dus al urine ingeleverd want anders kon er niet vastgesteld worden dat het een bacteriële oorzaak heeft, maar geen antibiotica meegekregen? Vreemd.
http://www.huisdierendokter.nl/blaasontsteking-kat.htmlBehandeling blaasontsteking bij hond, kat, cavia, konijn en fret.
De Chinese kruidenformule Eurologist kan uitstekend worden ingezet bij een blaasontsteking of blaasgruis. Het is zeer effectief tegen blaasontsteking en het lost alle aanwezige blaasgruis op.
En voordat er AB gegeven wordt moet er natuurlijk wel even vastgesteld worden welke bacterie het is, toch? (En dat zou een kweek betekenen van een paar dagen)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Mijn da heeft ineens een nieuwe regel. Tegenwoordig willen ze de kat eerst zien en onderzoeken voordat er medicatie wordt uitgeschreven. Dit kwam ik helaas te weten nadat ik urine had ingeleverd. kwa redenering gooien ze het op resistentie voor ab
je begrijpt zeker wel dat de da dat onderzoek niet zelf gaat betalen? Nu heb ik de kat dus op eurologist gezet in overtuiging dat dit minstens net zo goed gaat helpen.
@Rik de urine is niet op kweek gezet, er zijn wel bacterien in gevonden
je begrijpt zeker wel dat de da dat onderzoek niet zelf gaat betalen? Nu heb ik de kat dus op eurologist gezet in overtuiging dat dit minstens net zo goed gaat helpen.
@Rik de urine is niet op kweek gezet, er zijn wel bacterien in gevonden
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Vandaag kwam gelukkig de eurologist binnen, ik had nog wat over van Happy destijds dus heb ik die gegeven tot vanochtend. Maar wat schets mijn verbazing? Deze nieuwe eurologist pillen zijn klein!
De vorige waren bakstenen vergeleken met deze kleine pilletjes!
Is dat al lang zo? En doet het zijn werk nog wel goed?
edit
ik zie het al, de grote die ik had waren tabletten van 1200 mg en deze zijn 300 mg
De vorige waren bakstenen vergeleken met deze kleine pilletjes!
Is dat al lang zo? En doet het zijn werk nog wel goed?
edit

en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
De eurologist doet zijn werk wederom goed. Sinds een paar dagen geen plasjes meer buiten de bak. Dit beantwoord mijn vraag in het begin 

en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Fijn dat het opknapt 

De huisdierendokter heeft de volledige beschrijving van eurologist moeten aanpassen ivm nieuwe europese wetgeving
Zie daarom voor de volledige beschrijving van eurologist
www.huisdierendokter.be
en scrol links onder naar blaasgruis
Zie daarom voor de volledige beschrijving van eurologist
www.huisdierendokter.be
en scrol links onder naar blaasgruis
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy