Ik heb geen idee of ik dit in het goede topic stop, maar ik kon niets anders bedenken aangezien het wel met een kattenluikje te maken heeft.
Wij zijn druk bezig om onze poes Nyssa te laten wennen aan het buiten zijn, aangezien ze dit bij haar vorige baasje ook deed. Nu weet ik niet of zij gewend is aan het kattenluikje, maar zal het zo wel even mailen naar haar vorige baasje. Kijken of ze dat gewend is.
Enfin, wij hebben een kattenluikje dat werkt op chip. Onze kater is er al aan gewend en ging er heel makkelijk doorheen, maar die reageert ook op speeltjes en het gerinkel van een voerbakje.
Onze poes daarentegen is een beetje een sukkel en reageert daar dus totaal niet op.
Het enige wat ik nu kan bedenken is dat ze via de deur naar binnen en buiten gaat, maar als mijn vriend en ik overdag werken, dan is er niemand die haar naar binnen kan laten als zij honger heeft of gewoon even lekker naar binnen wilt.
Hoe wen je nu een poes aan een kattenluik? Ik had al wel een filmpje gezien op de website van Pets Place, maar dat gaat echt om het wennen met snoepjes/eten en speeltjes.
LASTIG!