Al een tijdje braakt mijn kat. ( eerder bericht over geplaatst) Doordat het een wisselend beeld is en die persoonlijke omstandigheden nu pas bij andere da terecht komen.
Eigenlijk alleen maar om eindelijk een darm en maag onderzoek te laten doen, wat mijn eigen dierenarts niet kan.
Ik kom daar en ze wil urine van mijn kater. Dus heeft ze op zijn blaas geduwd. Na een tijdje kwam er wat urine uit. En was meteen duidelijk ( met zo'n strookje in urine): blaasontsteking.
Maar vervolgens zie ik allemaal bloed uit mijn kat komen. Een heel plasje vormde zich op de tafel. Terwijl ze dus niet meer aan het duwen was he!
Dit was normaal werd er gezegd door de blaasontsteking. Maar het bloed bleef komen... Volgens da normaal ...

Mijn kater moest daar blijven en morgenvroeg gaan ze hem goed onderzoeken. ( daarvoor moet hij naar andere praktijk)
Maar dat bloedverlies zit me helemaal niet lekker! ( daarnaast maak ik me ook zorgen... Maar eerste zorg die nu in mijn hoofd zit is dat bloedverlies!)
Ik kan nergens op internet terug vindt. Dat dit normaal zou zijn. Wel dat het heel belastend is om zo urine uit een kat te knijpen en dat het binnen een minuut moet komen.( ze heeft echt wel langer lopen duwen!) En dat er een blaasruptuur kan ontstaan...
Kan iemand mij geruststellen??? Heeft iemand dit ook eens meegemaakt?