Ik ben nieuw dus weet nog niet precies hoe het allemaal werkt hier maar ik zou heel erg graag advies willen!
Mijn kitten van 4 maand (wel echt een groot katertje voor zijn leeftijd) is van de overloop boven recht naar beneden gevallen en kwam heel hard terecht in de gang. Wij hebben boven op de overloop naast de trap een soort leuning en daar was hij aan het spelen met zijn moeder en toen is hij onder die leuning gekomen en in 1 rechte streep naar beneden gevallen op de grond.
Natuurlijk reageerde hij echt super suf, oogjes stonden raar en hij drukte zich helemaal tegen de muur aan en ook leek het alsof hij hele tijd bijna in slaap viel. Zijn moeder liep er beetje omheen te drentelen en schoon te likken en later probeerde ze verder met hem te spelen maar hij leek niet echt te reageren. Ik heb haar toen een beetje bezig gehouden omdat het mij niet heel fijn voor de kleine leek maar hij probeerde opgegeven moment wel zelf mee te spelen maar dat ging niet echt.
Hij heeft net wel een stukje gelopen maar hij liep met de rechter achterpoot heel houterig, als een soort plank. Hij is wel zelf op de bank gesprongen en is toen direct in slaap gevallen.
Is er iets wat ik kan controleren, misschien eventuele botbreuken of iets in die geest, of wat ik in de gaten moet houden? Moet ik misschien toch direct de dierenarts bellen, ook al is dat hier lastig op zondag ochtend, of moet ik het even aanzien?
Alvast bedankt dan maar