Maar zeker als ze er al een week zijn moet je ze overdag alleen kunnen laten om te gaan werken. Ik hoef pas ergens half augustus weer aan het werk en dan zitten ze bij mij door de week overdag ook gewoon samen alleen.
Vandaar dat ik inmiddels weet dat je er twee moet hebben. Dat wist ik 20 jaar geleden met Bowy nog niet (en toen was er nog geen internet en forum en hoe mensen er tegen aan keken was ook anders).
Dat wennen aan elkaar is in een week echt wel in orde. Zeker met kittens. Hier sjeesen ze op dit moment door de kamer maar dat zijn broer en zus. Maar ik denk dat dat met vreemde kittens na een paar dagen ook wel zal zijn.
En inderdaad Felix was ook goed (reclame hé). Maar Bowy heeft altijd natvoer gehad. Buiten een akkefietje met een haarbal heeft ze nooit een DA gezien tot ze bijna 18 was. Ook geen gebitsproblemen. Wel een vreselijk hoge bloeddruk en nierfalen. Maar ja... of het eten dat oorzaak van is of hoge leeftijd weet je maar nooit.
Shoot... Ik moet snel de vitrage eraf halen want Yuna hangt er momenteel half in