Kitten meenemen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Piennie
Kitten

Kitten meenemen

Bericht door Piennie »

Hoi hoi,

Ik heb mij zojuist ingeschreven en heb meteen een vraag.

Gisteren heb ik mijn kitten opgehaald, hij kwam binnen en ging meteen op onderzoek. Met 5 minuten de bak op en zat meteen te spelen en heeft zijn eigen dekentje op de bank waar hij lekker op gaat liggen tukken.

Nu wil ik hem graag mee gaan nemen als ik naar mijn vriend ga en heb gelezen dat je ze dit van jongs af aan goed kunt aanleren. Ik vraag mij af of het te snel is hem meteen vandaag mee te nemen. De dame bij de dierenwinkel zei het meteen te doen zodat hij er aan went.

Hij is al best aan me gehecht en komt knuffelen en kletst terug als ik tegen hem praat. Het is een heel tevreden mannetje en ik heb het idee dat het wel goed zal komen maar vraag mij af wat men er hier van denkt.

Groetjes!
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: Kitten meenemen

Bericht door castratenkoor »

Ja het hangt heel erg van de kat in kwestie af of dat een groot succes wordt. Ik zou hem wel in een goede stevige vervoersmand meenemen. Geen risico's op ontsnappen onderweg.

En bij je vriend in huis ook belangrijk dat er rekening mee gehouden kan worden dat hij niet weg moet kunnen lopen en verdwalen (of aangereden worden ed.). En hij kan beter planten en breekbare spullen dan even wegzetten in ruimte waar de kat niet komt.

Maar dat geldt voor je eigen huis ook, zorgen dat alles veilig is voor het kitten. Er zijn dingen waar je niet zo snel bij stilstaat, zoals chocolade. Dat is hartstikke giftig voor katten.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Plaats reactie