Ik heb een enorm groot probleem. Ik heb een maandje geleden kattengras gekocht bij de intratuin. Nu keek ik net op mijn vensterbank en tot mijn grote verbazing lagen hier allemaal hele kleine teken..

Nu staat deze kattengras op mijn vensterbank in mijn slaapkamer. Onze kat kijkt namelijk graag vanuit mijn vensterbank naar buiten. Nu heb ik als het goed is alle teken weggehaald, maar wat als er nog een aantal verstopt zitten of met de kat mee door het huis zijn gegaan. Onze kat komt dan niet heel vaak op mijn bed, maar zul je net zien dat ze er vandaag wel op is gesprongen. Ik heb nu Beaphar tapijt spray (bestrijdingsmiddel tegen vlooien en -larven in de omgeving van de hond en kat en insectenspray gespoten op en rond mijn vensterbank, maar ik weet niet of dit genoeg is. Het is nu natuurlijk tweede pinksterdag en alle winkels zijn allang dicht dus het gaat me er nu alleen even om waar ik de omgeving en de rest van het huis mee kan behandelen. Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.
(Onze kat komt niet buiten en wordt alsnog elke maand behandeld voor vlooien en teken. Onze hond komt natuurlijk wel buiten en wordt ook behandeld tegen vlooien en teken. Hier kan het dus niet van komen)
De enige tip die ik kan geven is koop geen kattengras bij de intratuin!