Op aanvraag van een paar leden hebben deze topic geopend en ik zal hem de eerstvolgende paar weken sowieso up to date houden

Ik kwam vorige week op het forum ivm een paar vraagjes over onze nieuwe poes mila.
We hadden al een poes genaamd poes. WE waren al een tijdje op zoek naar een speelmaatje voor poes... een kitten zou het niet worden voor ons omdat kittens snel een huis hebben. WE wouden graag een volwassen poes een kans geven... Enkele voorwaarden was wel dat ze met honden (we hebben een pitbull teef) katten (onze tijgerpoes poes) en met kinderen moest kunnen (we hebben 3 kids 5/1,5/jaar en 6 maand)
daarom zijn we gaan zoeken op marktplaats en kwamen we uit bij mila. Mila is een boerderij poes en de boer zei dat ze zwanger was en hij had zn katten nooit aangehaald. Ook zou ze ongeveer een jaar zijn. WE hebben haar opgehaald onder t mom van we zien wel. Toen ze bij ons thuis kwam hebben we haar eerst een nachtje laten wennen zonder aan te halen. Onze eerste poes is heel lief dus die liep er meteen naartoe om te snuff en het ging meteen goed zonder geblaas of iets. Ook met onze hond ging het meteen goed. Voor mensen was ze schuw en zat achter de bank in de doos te verstoppen. Ze was bij de boer gewend zelf eten te vangen. De volgende dag hebben we haar meteen helemaal nagekeken, 7 teken weg gehaald en een bad gegeven aangezien ze op dr buik allemaal koeien stront had zitten. Meteen ook ontvlooit na het bad. Feit was dat ze behoorlijk mager was en vooral voor een zwangere poes. WE hebben haar zoveel laten eten als dat ze zelf wou. De eerste paar dagen zat ze te schrokken alsof ze nooit wat had gehad. Ook zijn w wwe met haar langs de dierenarts geweest. . Die schat haar 5,5/6 week drachtig. Ook heeft ze wormen waar ze pas na de zwangerschap aan geholpen kan worden. En omdat ze aan de magere kant is moeten we goed bijvoeren, want als ze voor zichzelf al niet genoeg voedingsstoffen heeft Hoe kan haar lichaam dan voor kittens zorgen? Ook voor Haarzelf is het een opgave want ze slaapt eet drinkt en gaat op de kattenbak en komt kroelen. Meer doet ze niet. En daarom ben ik blij dat ik haar gekozen heb in plaats van een kitten. .. kittens krijgeb wel een huis... hoeveel volwassen katten wachten? Teveel. Daarom ben ik heel blij met deze lieverd♡ de komende weken ga ik jullie op de hoogte houden van mila en het nestje wat ze gaat krijgen. Niet om kittens te verheerlijken maar om in te laten zien dat een volwassen poes net zo leuk en schattig is... Wil je alsnog per se kittens in huis? Dan is misschien een idee voor je om gastgezin van het dierenasiel te worden.