Hai allen,
Ik ben een beetje wanhopig en op zoek naar een oplossing. Mijn katten zijn sinds enige tijd overgegaan op RC sensible en produceren sindsdien veel sterker ruikende urine, wat mijn grit niet aan kan. Ik heb twee Noorse boskaters en 1 Turkse van/ huis,tuin en keukenkat. Ben al bezig van grit te veranderen, maar nog geen goede gevonden. Heeft er iemand goeie tips. De sterke geur is niet in huis te ruiken, maar wel in centrale hal wat overlast voor de buren geeft, wat erg vervelend is. Alle tips zijn welkom.
Als je meer info nodig hebt... Vraag maar raak!
Mvg. Kittty123
Probleem nieuw voeding en daardoor sterke reuk urine
Re: Probleem nieuw voeding en daardoor sterke reuk urine
welkom op het forum!
hoeveel kattenbakken heb je voor die drie katzels?
het zou ook nog kunnen dat de urine erg geconcentreerd is en dat ze misschien wel te weinig drinken..
hoeveel kattenbakken heb je voor die drie katzels?
het zou ook nog kunnen dat de urine erg geconcentreerd is en dat ze misschien wel te weinig drinken..
Bedankt voor het welkom.
Voor mijn drie katten heb ik 3 grote kattenbakken, wat voor hen goed functioneert. Voor ik veranderde van voeding had ik geen problemen. Het zou dus heel goed kunnen dat ze misschien te weinig drinken. Dat deze voeding meer vocht vraagt.
Alvast bedankt voor de reactie!
Groetjes Kitty
Voor mijn drie katten heb ik 3 grote kattenbakken, wat voor hen goed functioneert. Voor ik veranderde van voeding had ik geen problemen. Het zou dus heel goed kunnen dat ze misschien te weinig drinken. Dat deze voeding meer vocht vraagt.
Alvast bedankt voor de reactie!
Groetjes Kitty
Welkom!
Zelf zou ik de oplossing niet in het grit zoeken maar in het voer. Dit omdat het is begonnen toen je op dit voer over ging
Zelf zou ik de oplossing niet in het grit zoeken maar in het voer. Dit omdat het is begonnen toen je op dit voer over ging

Bedankt voor de reacties. Ik heb dit forum ook qua kattengrit en voeding uitgeplozen en heb mijn oplossing gevonden.
Ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Leer er veel van!
Groetjes, Kitty
Ben blij dat ik dit forum gevonden heb. Leer er veel van!

Groetjes, Kitty