Tja die goedkope paracetamol bij jullie van bv Kruidvat, daar rijden veel Belgen de grens voor over!
Hier is het systeem wat dat betreft heel anders en middelen als paracetamol etc mogen hier uitsluitend door de apotheek verkocht worden. Wij hebben wel goedkopere generieken dan een merk als pakweg Dafalgan, maar die prijzen blijven behoorlijk hoger dan wat je in NL soms maar betaalt.
Langs de andere kant moet ik steeds glimlachen als de kassierster van Kruidvat in NL vraagt 'Hebt u advies nodig bij de ibuprofen?' Want dat is een nog minder onschuldig goedje...
vandaag kwam onze verpakking carbimazol binnen.. gewoon in Nederland leverbaar maar het gaat per verpakking.
de prijs voor 5 mg tabletjes was gelijk aan die van anderhalve maand felimazole en het aantal is 1.000.....
Hmmm Adriana
Bedoel je dat het in bulk is en niet in blister?
Je weet dat ik hier vrij makkelijk aan (in dit geval Duitse) carbimazol kan geraken, want het is in België niet meer geregistreerd. Mijn voorschrift blijft een jaar geldig bij de 'internationale apotheek' en het laatste doosje van het merk Henning kostte 11,19€ voor 100 stuks.
Misschien heb ik wel een beetje interesse