Kat van de buren volgt mijn moeder

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
DinnyvD
Kitten

Kat van de buren volgt mijn moeder

Bericht door DinnyvD »

Hallo,

Iets meer dan een week geleden is mijn (turkse) buurman overleden. Hij woonde samen met zijn zusje en neefje. Hun hebben samen 1 kat/poes(ik weet niet zo goed wat precies want ik heb er geen verstand van). Toen hij overleed zijn ze met de hele familie naar turkije vertrokken. Mijn moeder zou voor die kat zorgen ondangs haar allergie. Elke ochtend brengt ze braaf de kat eten en aait hem even. Zijn voeder bakjes liggen voor het gemak in onze buren hun tuinhuisje samen met de kat zijn mandje/bedje(de kat mocht in de tussentijd niet naar binnen werd ons verteld). Vandaag kwam me moeder thuis van een dagje duitsland en toen zag ze de kat haar al opwachten. Zodra mijn moeder uit de auto stapte volgde de kat haar. Mijn moeder wou naar binnen en de kat wou dus mee. Dit kan/mag niet i.v.m mijn moeder haar allergie. de kat is toen voor de deur gaan zitten en bleef maar naar binnen kijken. Mijn moeder dacht dat hij honger had dus heeft zijn voeder bakjee bij gevult(deze hebben we nog nooit leeg gezien in de tussen tijd. We vermoedde dat de kat slecht eet). Mijn moeder wou weglopen maar ze merkt al snel dat de kat haar nog volgt. De kat wou weer mee naar binnen maar helaas. Nu zit de kat hier al een paar uur voor de deur naar binnen te kijken en ik vindt dit erg zielig. Graag wil ik deze kat helpen maar ik weet niet hoe. Zelf ben ik geen dieren fan en raak dus zelde een dier aan. Alleen dit raakt me best wel om zo'n zielig beestje naar binnen te blijven zien staren. Alsjeblieft help ons.

Groetjes, dinny
Dinky
Tijger
Tijger

Re: Kat van de buren volgt mijn moeder

Bericht door Dinky »

Kan je contact opnemen met een asiel in de buurt?
Klinkt alsof de kat warmte en aandacht zoekt die hij bij jullie niet kan krijgen door de allergie van je moeder. Het beste zou daarom zijn om een nieuwe huisje voor hem te zoeken waar hij wel naar binnen mag.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne
Tijger
Tijger

Re: Kat van de buren volgt mijn moeder

Bericht door Anne »

Ik ben het met Dinky eens. Weet je hoelang de buren nog wegblijven? het beestje staat er alleen voor me lijkt me, alleen in de kou, misschien kun je met de dierenbescherming overleggen?
Wat ontzettend fijn dat je je het lot aan trekt van dit beestje!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy

rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie