Paasnini schreef:En feitelijk zijn corticosteroiden (Prednison) nog veel risicovoller dan het gebruik van meloxicam,1 injectie kan al genoeg zijn om diabetes te ontwikkelen.
Antibiotica word ook te pas en te onpas voorgeschreven, genoeg artsen die bij een niesje een kat al op de ab zetten, ook schadelijk.
Als er hier iemand met een zieke kat binnenkomt dan kunnen sommige het nog net opbrengen beterschap te wensen voordat iedereen zijn galspuugt over Meloxicam, als iemand nog amper iets verteld heeft krijgt die persoon een kruisverhoor of er Meloxicam is gegeven. Over felheid gesproken.
Niet voor niets krijgt dit forum de bijnaam anti-novacamforum.

misschien wel handig als je links zet bij je beweringen over bv anti-novacamforum, dan kunnen we zelf even meelezen in plaats van dat iemand iets roept..
en als je een simpele vraag over het toedienen van een meloxicam (altijd handig voor de meedenkers om dat te weten..) al bestempeld als kruisverhoor, dan kan ik je niet serieus nemen.. sorry..
nou zie ik ook weinig berichten van je in Pluis als er weer eens iemand binnenkomt met de diagnose ernstig nierfalen, dus dat is ook wel logisch..
en ik denk, erger nog ik weet dat de bijwerking diabetes, hoe ernstig ook niet op één lijn te zetten is met die van ernstig nierfalen..