die monsters hier hebben voorlopig niks te klagen!!
Nog even een schema maken zodat ze elke dag iets anders krijgen

je bezorgdheid kan ik niet helemaal volgen..Paasnini schreef:Ik verbaas mij soms dat zoveel kattenliefhebbers op een forum allemaal zulke zooi geven aan hun katten,
nu is het nog altijd beter dan geen natvoer maar Gourmet en Felix?? Serieus?
En dan wel een punt maken van het geven van Novacam/Metacam?
Het stikt van de granen en suikers, na het eten krijgen katten echt een enorme bloedsuikerpiek waarna ze direkt naar beneden knallen waarna ze weer trek hebben, om het over het gebit maar niet te hebben, Gourmet is echt funest voor gebitten, ze hebben er binnen de kortste keren tandplak van.
hoop dat je kuikens van een eko kippenfarm komen, anders krijgen jouw katten behoorlijk wat antibiotica binnen, goegel maar eens op antibiotica in kuikens/kippenfokkerij.Paasnini schreef:Ik kom 1 x per 2 weken bij onze plaatselijke dierenwinkel om kuikens op te halen,
En ik maakte de opmerking t.a.v. de Novacam omdat ik mensen zich hier zie druk maken over een geneesmiddel en niet over voeding terwijl dat de basis is van de gezondheid.
Druk maken - nee hoor. Ik heb gewoon bij de dierenarts op papier en in de computer nadrukkelijk staan dat mijn katten GEEN Metacam/Novacam toegediend mogen krijgen. Ik maak me nergens meer druk om. Ik regel de dingen gewoon naar eigen inzicht. Zowel medicatie als voeding.Paasnini schreef:
En ik maakte de opmerking t.a.v. de Novacam omdat ik mensen zich hier zie druk maken over een geneesmiddel en niet over voeding terwijl dat de basis is van de gezondheid.