Bedankt voor al jullie lieve en waardevolle reacties. Heb ik echt veel steun aan.
Vandaag moest ik weer werken en dacht dat Max wel blij zou zijn om die stresskip een dag niet te zien.
Ik ben bang dat de valium voor de eetlust heeft gezorgd. Ik weeg af wat ze aan brokjes krijgt en weeg eind van de dag wat er nog ligt. Maandag heeft ze nog maar 25 gr. brokjes gegeten, daarom vanmorgen voor het werk toch nog maar een papje gemaakt. Van onze DA had ik een spuit mee van 60 ml., het voordeel daarvan is dat de punt vrij lang is, maar heeft als nadeel dat als ik er 30 ml. indoe ik bijna de spuit niet kan hanteren. Ga morgen eens bij de apotheek kijken.
Toen ik vanavond thuis kwam ben ik meteen het droogvoer gaan wegen... Max had 1 gram gegeten.
Ben meteen weer een papje gaan maken.
De instructies die ik had gekregen: haar kopje vanaf boven bij de kaken te pakken en dan haar kopje naar boven te doen.
Ik heb nu een eigen methode: Ik zet ze in het mandje, ga naast haar zitten, de rechter kant van haar kopje steunt dan tegen mij aan, aan haar linker kant heb ik mijn hand die voorzichtig haar kopje een beetje stuurt. Oké, de kliederboel is groter, maar het gaat iets rustiger.
Graag zou ik haar gewoon tonijn geven, waar ze zot op is, met die Ipa erover, maar wil eigenlijk eerst 2 weken me strikt aan het dieet houden. Daarna bloedtest en weer een spoeling (denk ik).
Als dat dan ook maar een beetje beter is durf ik wel iets anders aan.
Ik weet ook dat de stress van mij niet goed is voor haar, maar ik heb beloofd haar te redden omdat ze mij heeft gered!! Dus daarom hou ik vol en ga super mijn best doen om tot rust te komen (heb 100 hobby's, dus dat moet lukken)
In nu 4 dagen tijd heb ik al 5 soorten blikvoer en 6 soorten brokjes voorgezet
Fluitend en zingend gaat er straks gewoon weer via de spuit wat in.
Groetjes, Marina
P.S. Die foto's probeer ik even niet meer...te veel stress